11/10/2011

Salah UMNO Anak Mahfuz Omar Tidak Cukup Muslimah?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t



INI BUKAN SALAH UMNO!



YB Pokok Sena dari Parti Islam Semalaysia ini yang dikenali dengan sikap 'bermulut jahat' telah dipersoalkan mengenai pemakaian anak dara beliau. Pada pendapat Keris, dia ini juga tergolong di dalam golongan 'penjilat DAP' yang turut dianggotai oleh Khalid Samad dan Mat Sabu. Nah Keris tak mahu komen mengenai anak beliau namun pembaca boleh klik SINI untuk selanjutnya.




Keris cuma nak tanya apa 'stand' beliau di dalam PAS? Kemana beliau ketika Nik Aziz berbalah mengenai isu hudud? Mana dia waktu Hasan Ali dicerca? Mana dia waktu Bob Lokman ditangkap JAIS dibawah jagaan Hasan Ali? eh..haha!..


Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Abang Mahfuz dah tak relevan sebagai ahli PAS lah! Pok Nik makan nasi lemak daun pisang je, Abang mahfuz makan Pizza? lawan tokey! haha!

2 ulasan:

  1. si mopFUz tu balaci DAPig jer... apa kelas dia nak backing benda berkaitan agama Islam... kalau bab memburukan UMNO atau Menyebelahi kafir harbi.. bagi kat dia.. sampai habis di balacinye..bila 3 ekor 3 stooges ( Nizar the Clown, Mat syabu, samad gereja) ni ada dalam parti Ham-PAS habis punah orang melayu

    ReplyDelete
  2. pakaian anak aku mcm tu sbb umno lah x ajar, bukan salah aku babak dia.... Hhehehehhhheeeeee....
    dah tau dah jawapan puak2 ni.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk