13/10/2011

Gempar! Selepas Bebas Jual Arak Kini Murtad Juga Berleluasa Di Selangor?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t



Dilaporkan sebuah pusat jagaan/rumah/asrama kebajikan anak yatim yang berpusat di AMPANG telah dikesan sedang giat meMURTADkan para penuntut di bawah jagaannya.
Perkara ini telah dibongkarkan oleh seorang warga Singapura yang kebetulan menyertai lawatan sekolahnya di pusat kebajikan tersebut. Beliau mendakwa kanak-kanak beragama Islam disitu mengeluh sedih kerana mereka telah DIPAKSA UNTUK MEMELUK AGAMA KRISTIAN oleh pihak pentadbir bagi mengelak dihalau keluar dari premis tersebut. Sehingga hari ini, kes ini masih lagi dalam pemerhatian dan siasatan Polis serta JAIS.

Selepas kes DUMC, nampaknya gerakan RIDDAH atau MURTAD ini semakin berleluasa di SELANGOR! Dan kes-kes seumpama ini dilaporkan menjadi lebih serius di kawasan-kawasan yang diwakili wakil rakyat fuckatan. Mengapa perkara ini boleh semakin menjadi-jadi di bawah pentadbiran Kerajaan Negeri Fuckatan?!!

Apa pula usaha Zuraida Mak Lampir untuk mempertahankan akidah ummah AMPANG sehingga kini?!! Atau masih lagi terlalu sibuk mempertahankan PELIWAT dan PENZINA agung?!!

Baca selanjutnya di SINI


Tahniah kepada sahabat Keris iaitu blogger MyMassa yang berjaya membawa permaslahan sosial di negeri Selangor ke suatu sudut lagi iaitu murtad yang berleluasa selepas isu Penjualan Arak yang semakin kronik (Klik SINI).

Apa yang kami cuba sampaikan kepada rakyat Selangor dan seluruh rakyat Malaysia bahawa inilah yang terjadi apabila mereka mendapat kuasa memerintah. Jika rakyat masih yakin dengan mereka maka tidak mustahil Malaysia akan mengalami keruntuhan akhlak di kalangan anak muda kelak.

Ayuh selamatkan Selangor dan pertahankan bumi bertuah Malaysia!

Tolak PAS, Tolak DAP & PKR
Tolak PR.
  Undilah Barisan Nasional!

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!

Keris 7 Lok kata: Selamatkan Selangor!!! Pertahankan Malaysia dari dijajah PR!

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk