21/10/2011

#PasSesat : Macam Ini Nak Ganti UMNO?

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
Assalamualaikum w.b.t




Kalau macam inilah golongan yang mahu menerajui Malaysia, alamat lingkuplah negara kerana baru ada konvensyen macam ini semua dah pakat tidur. Macamana mahu bersidang dan jadi menteri ini?. kalau buat kerja dan bersidang macam ini mereka jadi pasif, tetapi bab 'balun' UMNO mereka memang aktif.

Sudahlah bertanding 66 kerusi sahaja ada hati membawa slogan dengan slogan 'PAS Ganti UMNO'. Pas sepatutnya bertanding di 114 kerusi Parlimen dalam pilihanraya dan tidak harus tunduk kepada tekanan DAP atau PKR kalau betul mahu jadi 'Raja PR'.



Mungkin mereka tidur akibat penat jadi kuda DAP kot.

Sumber : Headbomb

Islam Agamaku! Melayu Bangsaku! 

Dirgahayu Malaysia Tanahairku!


Keris 7 Lok kata: Kutuk UMNO kuat tidur?..sekarang bukti dah ada..lagi ramai yang tidur dari berjaga..chaitt!

3 ulasan:

  1. ooooiiiii bengong, umno ada bertanding di 114 kerusi ke....kenapa beri MCA dan MIC dan lain-lain parti bertanding di kebanyakkan tempat,cabar Pas bertanding di114 kerusi tapi umno bertanding di 66 kerusi je mcm Pas juga....bodoh betul.

    ReplyDelete
  2. Pas mmg malas, cakap dlm ceramah je pandai. Bab fitnah dan kutuk nombor 1. Tapi kerja mcm taik. Duit nak banyak dlm poket sbb tu sanggup gadai agama. Kaki perempuan. Pantang nampak perempuan dahi licin, terus nak kawin 4. Mana ada Pas sebut pasal kebajikan wanita janda, dia orang nak anak dara je. Janda dah berbekas. x best.

    Kesian ko janda-janda Pas. Bodoh. Ada tak Pas bela nasib janda? Ada tak Pas bagi makan pada janda dan anak-anak dia? XDE. BINI IBRAHIM LIBYA YANG KONON MATI SYAHID TU PUN X DAPAT APA2 MALAH DUIT DERMA UTK DIA PUN KENA RAMPAS OLEH PEMIMPIN PAS!!!

    ReplyDelete
  3. Anon
    21 October 2011 15:53

    ko lagi bengong..tak tahu matematik n buta politik demokrasi..kat m'sia ni ada 222 kerusi..baki kerusi tulah diberi pada parti komponen yg laen..bangang betul..nak ludah masa tgh drive tp ludah kedepan..juak2 PAS yg bodoh!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk