27/09/2017

Rapiji Kumpul Derma Untuk Saman Tapi Tak Bayar Saman?



Pihak National Feedlot Corporation (NFC) dan Datuk Seri Dr. Mohamad Salleh Ismail memulakan tindakan mahkamah untuk mengisyitiharkan Ahli Parlimen Pandan Rafizi Ramli sebagai muflis kerana gagal membayar saman sebanyak RM 300,000 kepada NFC & Datuk Seri Dr. Mohamad Salleh Ismail kerana didapati bersalah memfitnah.

Kemudian Rafizi yang berlagak tunjuk siapa derma dekat dia. Nak tunjuk dia telus kononnya tapi akhirnya kita dapat tahu dia dapat derma lebih kurang RM1.5 Juta tapi digunakan untuk benda lain.

Saman tak bayar pula? Keris teringat petikan kenyataan dalam FB Rafizi (Klik Sini)

Wang RM500,000+ itu adalah simpanan sepanjang saya berkhidmat di firma perakaunan di London, di PETRONAS dan di Pharmaniaga. Ia bukan derma dari sesiapa.

OK! Sekaranrg ada duit kenapa tak bayar saman. Tahukah kamu semua RAFIZI TELAH KALAH DI MAHKAMAH DAN DISAMAN KERANA MEMFITNAH? Kini dia sudah muflis, mengapa tidak selesaikan saman?


K7L : Fitnah banyak sangat...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk