23/09/2017

Beer Fest Bukan Peluru Tembak DAP Tapi Kesedaran Rakyat Malaysia!




Menteri Wilayah Persekutuan telah menyatakan pendirian untuk bersetuju dengan keputusan DBKL yang telah membatalkan pesta arak bertarikh 6 Oktober 2017 - 7 Oktober 2017.

Malahan jika pihak penganjur terus berdegil, tindakan tegas akan diambil kerana tidak mematuhi keputusan yang telah dibuat oleh DBKL. Walaupun begitu, ada juga Ahli Parlimen DAP dan PKR yang mengamuk kerana tidak berpuas hati pesta tersebut dibatalkan.

Dan hari ini ada seekor manusia bangsat yang duduk Johor berkata kes Pesta Arak ini seolah-olah hanya dijadikan modal. Sebenarnya, ini bukan isu DAP atau Arak, ini siu sensitiviti orang Islam yang merupakan majoriti serta keharmonian Malaysia.

 

Ironinya apabila Pesta Arak ini dibatalkan, DBKL telah dituduh sebagai Jaguh Agama. Malahan mereka berkata Pesta Arak untuk orang bukan Islam sahaja. Tetapi mengapa pula DAP secara terang-terangan dan berkeras menentang pelaksanaan Hudud di Malaysia yang jelas hanya digariskan untuk orang Islam sahaja?

Inilah kesedaran yang perlu kita fahami. DAP adalah parti yang menentang Islam. 

K7L : Sedarlah mana Melayu yang sokong DAP..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk