28/09/2017

Bila Azmin Mahu Saman Utusan? - Pesta Arak Lulus Di Selangor?



Nah! Terpampang depan akhbar Utusan pasal Azmin dan Pesta Arak. Utusan Malaysia menyatakan Azmin Ali telah membenarkan Better Beer Festival 2017 diadakan di Selangor dengan prinsip menghormati hak kaum dan agama lain.

Selepas mendapat bantahan pelbagai pihak, Pejabat Menteri Besar Selangor mengeluarkan kenyataan dan mencabar Utusan Malaysia untuk mengeluarkan bukti bahawa Azmin Ali membenarkan Better Beer Festival 2017 diadakan di Selangor.

Pejabat Menteri Besar Selangor juga turut menuntut Utusan Malaysia memohon maaf tanpa syarat atau berdepan dengan tindakan undang-undang.

Sampai ke hari ini Utusan Malaysia tidak mengeluarkan sebarang kenyataan memohon maaf kepada Azmin walaupun ugutan dibuat oleh Pejabat MB Selangor. Kenapa masih tidak mengambil tindakan undang-undang terhadap Utusan Malaysia?

Adakah Azmin Ali tidak berani mengambil tindakan kerana beliau sedar bahawa Utusan Malaysia tidak akan melaporkan berita tersebut tanpa bukti sahih?

K7L : Kata PPBM tak setuju.. senyap je..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk