27/09/2017

Rafizi Nak Tawan Arau Daripada BN?




Tersembur air daripada mulut bila baca pasal posting Ketua Pemuda UMNO Perlis, Syed Atief. Kempen dia adalah dengan buka McDonald oleh Pakatan di Perlis. Hahahahaha! Weyh ingat ni bertanding MPP Universiti ke cerita pasal Mcdonald ni? 

Paling hebat berjanji di hadapan 50 orang yang belum tentu orang Arau yang ada 42000 orang pengundi berdaftar. Apa masalah Rafizi sebenarnya? Betul-betul dah tak ada modal menipu rakyat. 

Dia ingat orang Perlis boleh buat ayam kot. Perlis sehingga hari ini konsisten menyokong Barisan Nasional kerana mereka tahu Pakatan boleg bagi McDonald yang rakyat keluar duit sendiri nak makan sahaja tetapi Barisan Nasional kekal membela rakyat.


Mungkin atas sebab tak pandai kira, sampai hari ini Rafizi tak bayar saman walaupun jumlah derma haram di sisi undang-undang SSM terkumpul sebanyak RM1.5 Juta?

K7L : Belajar sifir balik ni...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk