26/09/2017

Habislah! Azmin Sudah Jual Negeri Selangor Kepada Negara China?




Ini satu persoalan yang perlu Keris tanya kepada penyokong pembangkang yang sibuk bersetuju dengan dakyah palsu terutama Tun Mahathir yang memperbodohkan rakyat Malaysia dengan mengatakan Malaysia sedang dijual kepada negara China oleh DS Najib Razak kerana menerima pelaburan China di Malaysia.

Menurut MyMassa, akyat Selangor membanjiri akaun FB rasmi Azmin Ali dengan komen berbaur kritikan dan sindirian selepas Menteri Besar dari PKR itu berkunjung ke China untuk menarik pelaburan ke negeri ini.

Rakyat bukanlah marah dengan usaha Azmin memajukan negeri ini tetapi kecewa dan menyampah terhadap sikap para pemimpin Pakatan Harapan yang tak ubah seperti talam dua muka.


Kita masih ingat ketika DS Najib Razak berusaha membawa lebih RM300 bilion pelaburan asing ke negara ini, mereka melontarkan pelbagai tohmahan ke atas Perdana Menteri Malaysia itu seperti menggadai maruah negara dan menjual kedaulatan tanah air.



Azmin Ali turut tidak terkecuali mengkritik beliau. Apa sahaja yang tidak dihamburkan terhadap Najib.. masih ingat kata-kata Azmin, “Najib Razak adalah Perdana Menteri paling bodoh!” ketika berucap dalam satu majlis baru-baru ini selepas China bersetuju melabur dalam projek ECRL? Malangnya, inilah standard Menteri Besar PKR!

Justeru, jika kita memakai logik yang sama, maka boleh juga disimpulkan bahawa Azmin Ali ialah Menteri Besar paling bodoh dalam sejarah Selangor kerana mahu menjual negeri ini kepada orang China selepas berjaya menggadaikan maruah negeri berdaulat ini kepada IKEA pada nilai hanya RM1 bilion sahaja bulan lalu.

Sekarang, anda dipersilakan meludah ke muka Azmin dan muka anda sendiri kerana kebodohan anda menyebabkan Selangor bakal tergadai sepenuhnya.

K7L : Rejim Ubah Selangor!...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk