28/06/2016

Sehingga Kini DAP Berdiam Diri Dihukum Pengundi Cina Ketika PRK?

 

Aneh. Seringkali DAP tampak berlagak dan sombong biarpun kalah sebelum ini. Namun hari ini kita lihat pihak DAP termasuk pemimpin-pemimpin DAP yang selama ini berkokok bagai ayam serama kini menjadi ayam pencen hilang bulu.

Jelas dan nyata DAP dan PAN dihukum pengundi Cina yang sudah tidak tahan dengan politkk DAP yang mahu 'Melayukan DAP' dengan menjadkan PAN sebagai kunci untuk perjuangan ala komunis DAP.

Ternyata pengundi Cina lebih memilih Barisan Nasional yang konsisten tanpa agenda peribadi. Kini tidak lagi kedengaran kidung puak DAP. Mungkinkah ini petanda DAP akan tewas seperti di Sarawak kelak?

Apa yang pasti pengundi Cina telah sedar akan agenda DAP yang sebenarnya bukan untuk mereka pun. Sebaliknya hanya untuk 'orang-orang DAP' sahaja. Lihat apa berlaku di Pulau Pinang.

Hanya DAP sahaja mendapat keistimewaan. Kena faham bahawa pengundi cina juga terkesan dengan diktator ala komunis yang tidak memberi untung kepada rakyat. Semoga PRU14 kita akan melihat kehilangan kerusi buat DAP-PAN-PKR.

K7L : Masa untuk Barisan Nasional..beri BN untuk terus bekerja..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk