02/06/2016

Pemuda PAS Gesa Ambil Semula Kerusi Yang Dipinjamkan Kepada DAP-PKR




“Besarlah hasrat dan hajat Pemuda PAS agar pucuk pimpinan parti mengkaji semula agihan kerusi Parlimen dan DUN yang bakal ditandingi PAS dalam PRU-14 akan datang," - Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz.

Nampaknya kepimpinan Pemuda PAS memilih untuk terus bermusuh dengan PKR-DAP-PAN dan sesekali tidak sehaluan dan bersetuju dengan apa-apa perancangan yang melibatkan Pakatan Harapan.


Mereka tidak akan melupakan kekejaman dan kezaliman yang dilakukan parti pembangkang yang lain terhadap PAS termasuk cacian dan makian yang berbakul-bakul PAS terima.

Itu belum cerita pasal fitnah dan usaha menyaman Presiden PAS yang akhirnya membawa perpecahan dalam Pakatan Rakyat. Kali ini PAS lebih berwaspada dan tidak akan mudah tertipu dengan janji manis dan tawaran kerjasama yang dihulurkan.

“Justeru sekiranya pimpinan parti mengambil satu langkah berani untuk bertanding di kerusi yang selama ini dipinjamkan kepada PKR dan DAP dalam PRU yang lepas, kami Pemuda PAS memberi ikrar dan janji akan mengambil seribu satu langkah bagi memastikan kemenangan berpihak kepada PAS,
” kata Nik Abduh.

Nampaknya Pemuda PAS punyai pendirian lebih baik kalah kepada BN berbanding melihat Pakatan Harapan menang. Nampaknya yang paling risau sekali adalah puak PKR. Siapa yang nak sokong PKR kalau PAS masuk gelanggang?

K7L : BN pilihan terbaik..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk