02/06/2016

Pemuda PAS Sudah Serik Dengan Pakatan - Masa Untuk Jalan Sendiri?


Masih ingat lagi bagaimana parti Islam Pas dipergunakan oleh parti DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke 13 yang lalu? Ketika itu kita melihat Melayu disuruh melanggar Melayu.

Jentera Pas bukan sahaja dipergunakan, malah diperbodohkan dengan tidak memberi peluang untuk bertanding di banyak kerusi malahan pandangan PAS hanya dianggap sampah sahaja.

Apakah Pas masih lagi sanggup korbankan kerusi milik mereka untuk dipertandingkan oleh DAP dan PKR. Bersediakah PAS untuk terus berhadapan dengan Parti PAN yang kini menjadi 'haiwan belaan' DAP?

PAN ditubuhkan setelah kumpulan progresif itu disingkirkan kerana menentang Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang. Serik atau tidak itu tidak menjadi masalah asalkan PAS tidak menjadi lalang.

Apapun Keris yakin UMNO tetap relevan untuk dipilih berbanding semua parti yang ada. Barisan Nasional perlu kekal jika tidak caca marba jadinya nanti. Lihat apa terjadi di Pulau Pinang dan Selangor. Takkan mahu terima nasib yang sama lagi?

K7L : Undilah Barisan Nasional..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk