07/06/2016

Calon Import PAS Telah Import Bekas MB Selangor Raih Undi Tapi Tak Bersalaman?



Petang semalam dalam pukul enam petang. Kehadiran Calon Import PAS, Dr Rani Osman yang merupakan ADUN Meru (Bukan Sg Panjang atau Sekinchan) telah hadir bersama seorang lagi player import PAS.


Turut serta adalah Timbalan Presiden PAS yang hadir membawa player-player import untuk beramah mesra. Kebetulan ada orang disitu turut serta dalam program tersebut telah terperasan sesuatu.

Mereka hadir tetapi semua itu hanyalah lakonan! Mereka nampak mesra tetapi langsung tidak bersalaman. Masa kan mereka hadir untuk program tetapi tidak bersalaman? Rani Osman yang merupakan calon import nampaknya sangat desperado.

Apa yang Keris dapat lihat adalah betapa terdesaknya PAs untuk meraih undi bagi calon import mereka. Sampaikan sanggup ambil seorang pemimpin yang telah disingkirkan daripada partinya dan Pakatan Rakyat yang teah terkubur.



Yakin dan pasti. Pengundi di Parlimen Sg Besar tidak akan menerima calon yang diimport. Calon PAS dan Calon PAN kedua-duanya adalah calon yang tidak boleh mengundi diri mereka sendiri.

Bagaimana untuk berkhidmat bagi rakyat? Berbeza dengan calon Barisan Nasional yang merupakan anak jati Sg Besar.


K7L : Inilah Budiman

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk