27/06/2016

PAS Tidak Mungkin Akan Duduk Semeja Dengan PAN?


 

PAS nampaknya masih keras hati. Puas sudah geng PKR pujuk termasuk beberapa orang pemimpin kanan DAP yang dihantar bertemu dengan Presiden PAS. Namun gagal adalah jawapan kepada semua persoalan.

Kini PAN yang sebelum ini beria-ia menentang PAS nampak seperti diam setelah mereka gagal memenangi mana-mana kerusi sepanjang mereka bertanding semenjak penubuhan mereka yang telah berpecah daripada PAS.

Kini kelihatan DAP dan PAN seperti minta nyawa dengan PAS. PAS nampaknya tidak akan sesekali kembali menjalinkan hubungan dengan DAP dan PAN. Mereka lebih selesa menjadi pembangkang yang betul-betul membangkang untuk menjadikan Kerajaan Malaysia lebih baik.

Bukan dengan meletakkan keharmonian negara untuk diperjudikan dan keadaan ekonomi negara sebagai taruhan untuk memastikan mereka menjadi Kerajaan. Nampaknya Barisan Nasional masih lagi relevan berbanding yang lain.

K7L : Apapun kita akan lihat PAN terbubar nanti.

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk