01/06/2016

Badan Pemikir Pakatan Harapan Jadi Tukang Tilik Kata PAS Kalah PAN Menang?



“PAS tidak ada peluang menang di Sungai Besar dan Kuala Kangsar dan saya nasihatkan PAS beri satu kerusi kepada Pakatan Harapan, samada PKR atau PAN kerana orang Cina tidak boleh sokong PAS.

“PAS kata orang Cina tidak diperlukan dan DAP adalah merbahaya. ini ditulis oleh Dr. Zuhdi Marzuki yang menganggap undi orang Cina adalah tidak penting.

“Jadi orang Cina sudah terasa hati dengan PAS, jadi macam mana nak sokong PAS. Sebab itu (PAS) hilang 35 peratus undi daripada pengundi Cina, macam mana PAS boleh menang? -
Husam Musa

Kini dikatakan Pakatan Harapan tidak perlu takut kerana Pas pastinya tidak mampu untuk memenangi kerusi tersebut. Tiada peluang langsung untuk menang. Dan ini seakan memberi signal dia boleh menilik masa depan.

Kami daripada Barisan Nasional pun memandang hormat akan pihak lawan daripada PAS dan kami juga mahukan PAS kalah. Namun begitu PAN yang turut meletakkan calon bagi kerusi-kerusi tersebut yang perlu sedar mereka paling tiada peluang.

Kini PAN dibawa dikempen oleh DAP secara bersungguh-sungguh. Kita tunggu dan lihat apakah rakyat akan bersedia menerima 'arahan' DAP yang akan memaksa orang cina di Sekinchan menyokong PAN?

K7L : Ng Sue Lim dulu menang sebab orang kesian je..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk