15/04/2015

Melayu Dengan Melayu Bergaduh - DAP Dah Sampai Ke Tanah Arab!



Tahniah kepada PAS dan UMNO. Masing-masing tengah berbalah cuma PAS lagi teruk daripada UMNO. PAS siapa ada NGO baru nama PasMa yang bercita-cita nak jadi Parti Politik sampaikan kantoi diupah DAP untuk gulingkan Presiden PAS.

UMNO pulak ada masalah kecil tapi cerita bapa dan anak yang tak ada kesudahan. Bergaduhlah. Masing-masing nak jadi hero. Melayu sama melayu gaduh. Hari ini, DAP dah jejak ke tanah arab jumpa anak melayu sana.

Untuk apa? Nak bagitahu PAS dan UMNO dua-dua tak boleh pakai dan akan dibakul-sampahkan. Fikir sendiri. Bersatu atau terus dipijak cauvinis bersifat syaitan yag ingin lihat Melayu dipijak di bumi sendiri.

K7L : Pakai otak sikit..

3 ulasan:

  1. Itulah manusia tidak pernah belajar dari kesilapan.sedangkan rasullullah dah ingatkan rapatkan barisan rapatkan barisan macam tu pun tak reti2.umno dan pas asyik sibuk memanjang bercakaran sesama sendiri sedangkan kafir kafir yahudi mata sepet tu sedang menyusun strategi.tapi yang paling penting bebudak yang belajar kat mesir ke jordan ke tak kanlah mudah terpengaruh dengan janji manis si tukang karut dap tu.kalau ya.amat malang lah kerana ada akal tak nak fikir ada ilmu tak nak guna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun dah mula bosan....difikirkan habis lepas anuar masuk penjara....ada lagik rupanya.....tumpukan perhatian kepada pemerintahan negara. Aku tak risaukan ttg 1MDB, serahkan kepada auditer,ni yang IS betul merisaukan..sekali meletup,duit berkoyan koyang pun tak guna jugak...

      Delete
  2. Tanya Tun M lah kenapa dia menggila pada Najib?
    Apakah kerana Mokhzani gagal dalam perniagaan, Sapura Kenchana dilepaskan maka Najib disalahkan?

    Apakah kerana Mukhriz lembik lembab dan gagal bangunkan Kedah sehingga legasi PAS masih terpampang pun Mukhriz tak berdaya untuk alihkan.. maka Najib jugak salah..

    Akhirnya merepek2 Tun M sehingga mendiang Altantunya di kejut2nya.. Mahkamah Tun pakai itu juga memenajarakan Anwar..so Anwar kira tak bersalah lah? sbb Mahkamah itu juga yg kata Najib tak salah?

    Mana satu Tun?
    Tun mahu DAP perintah Malaya ke?

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk