03/04/2015

DAP Dalam Usaha 'Bayar' Ahli-Ahli PAS Untuk Singkirkan Hadi?


 

Pelik bin ajaib. Kenap sejak dua menjak ini cerita yang sampai ke telinga Keris agak menghairankan. Orang kata cerita yang didengari itu tak ikut hukum dunia yang betul dalam dunia politik.

Mana tak nya. Kalau PAS punya pemilihan DAP yang sibuk-sibuk. Siap susun orang dalam PAS untuk pastikan Hadi tidak lagi kekal menjadi Presiden PAS. Muahahha. Apa ini DAP buat hal?

DAP parti ala komunis yang tak ada kena mengena dengan Islam malahan menentang hudud PAS, sedang sibuk susun atur supaya kepimpinan PAS yang akan datang akan berupaya menjadi 'anjing' mereka dalam membuat kenyataan yag menyokong kehendak mereka.

Kini PAS dalam bahaya sebab campur tangan luar lebih banyak daripada dalaman. Ironinya PasMa seolah-olah berpihak kepada DAP yang ada khabar angin berkata, DAP 'funder' utama untuk PasMa.

Gerakan secara halus sudah bergerak senyap-senyap. Modus operandi DAP tetap sama, kaburi mata ahli PAS dengan fulus dan gegirls. Apakah agenda sebenar DAP dalam menumbangkan Haji Hadi?

Persediaan kem ulama juga tak kurang hebatnya. Mereka kini sengaja menyimpan taring dan mungkin akan menyinga bila perlu waktunya. Apapun sikap DAP yang ingin memporak perandakan PAS sudah terkantoi.

Teringin melihat bagaimana Haji Hadi dan sekutunya 'menggigit' tangan-tangan ghaib DAP yang berusaha sepenuh hati untuk memastikannya jatuh tersungkur dari kerusi selesa Presiden PAS.

Siapa calon Presiden PAS yang disokong DAP?

K7L : Jangan tunggu lama-lama..

3 ulasan:

  1. hmmm.. pasma-dap. Bukan kah itu T.MB Kelantan Nik Amat cabar bukan ? Saya respek NIk Amar ini kerana bercakap benar, tidak salahkan Umno, seperti bagero Pas dan yang lain yang memangku, membelai Dap...

    ReplyDelete
  2. Jangan terperanjat kalau TGHH dan mereka-mereka yang menyokong TGHH termasuk pemimpin ulama akan dihapuskan kali ini. Semenjak orang Pas berkawan rapat dengan sahabat munafik dan kafir, mereka telah menjadi tamak dan kemaruk duit. Yang demikian amat mudah untuk Pkr dan Dap membeli undi untuk atur barisan kepimpinan kali ini. Mereka akan pastikan Mat Sabu dan gang anti ulama dan gang Pasma menjadi ganti. Ini adalah survival Pkr dan Dap kerana tanpa jentera Pas pakatan akan kalah di PRU 14 kelak.

    ReplyDelete
  3. Pas terima lh hasil dr kerja tangan die org dulu.
    Dulu kn pelok2 ngan LKS n LGE......
    Org laen sume kapir.....terima lhhhhhh

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk