27/12/2014

PM Dah Sampai Kota Bharu Bawak Set Golf?



 

Selama hari ni Keris diam sahaja. Semua sibuk pasal PM Main Golf dengan Obama. Walhahl sebenarnya itu cara Obama berbincang secara santai. Sebagai tetamu nak tak nak PM kena buat. Tapi sekejap je.

Lepas itu PM balik ke Malaysia. Sekarang PM dah sampai Kota Bharu. Puas hati semua orang? Bape banyak air dia boleh sedut? Apapun Keris harap dengan kehadiran PM sedikit sebanyak semua jentera bekerja keras.

Dont worry PM. Kami di belakang anda selagi anda berbuat baik.

K7L : Tak perlu tuding jari kat sape-sape..

3 ulasan:

  1. Orang2 yang kurang akal aja yang berfikiran PM ka Hawai tu untok kepentingan perbadi nya atau untok bersuka2 aja.
    Saorang PM punya tangoang jawap yang amat2 berat.
    Kalau kerana keadaan banjir nak di jadikan isu tak payah lah wei!.Yang siKETUM kat mana?

    ReplyDelete
  2. i smell something fishy about his trip to Hawaii... hahaha.
    dia blk je, kapal hilang lagi...

    ReplyDelete
  3. Harapnya pihak blogger dapat menghebahkan kepada semua NGO yang hendak beri bantuan supaya menyelaraskan dengan Pusat Kawalan Operasi Bencana yang diketuai oleh Pegawai Daerah yang berkenaan melalui Setiausaha Keselamatan Daerah supaya tidak timbul kejadian seperti tahun lepas di mana ada kampung yang dapat bantuan sampai 4 ke 5 kali, tetapi ada kampung yang hanya dapat bantuan JKM sahaja hingga menyebabkan rasa tidak puas hati kepada kerajaan kerana menyangka bantuan NGO itu adalah bantuan dari kerajaan.

    Semoga para NGO dapat memberikan kerjasama kepada pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana untuk mengelakkan rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang hanya melihat orang lain saja dapat tapi dia tak dapat.

    Ini bukanlah untuk pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana nak merampas bahan itu dari pihak NGO, tetapi untuk penyelarasan supaya tidak timbul isu rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang ketinggalan.

    Ini disebabkan NGO tidak mempunyai maklumat kawasan mana yang dah dapat sampai dua tiga kali, dan kawasan mana yang tak dapat lagi, hanya dapat dari JKM sahaja.

    Oleh itu, berilah kerjasama untuk memudahkan kerja. Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk