14/01/2015

DAP Maki Haji Hadi Sebab Benarkan Unit Amal Bekerjasama Dengan Sukarelawan BN?


 

Siapa sangka mereka boleh bekerjasama? Sebenarnya yang dalam PAS tak boleh bekerjasama dengan UNO cuma puak Anwarinnas macam Husam dan Mat Sabu sahaja. Yang lain ok sahaja tak ada masalah.

Tetapi melihat kepada gambar-gambar di bawah, Keris rasa DAP pun goyang. Sebab itu mereka marah tak mahu tolong. Yang dihantar cuma macai-macai melayu yang mereka perbodohkan setiap hari untuk bekerja keras bagi pihak mereka.

Apapun tahniah Keris ucapkan kepada para Sukarelawan BN dan Unit Amal PAS yang mana menolak ideologi politik, mementingkan kebajikan dan tidak ada masalah dalam melakukan amal.

Mungkinkah ini signal PAS akan tinggalkan Pakatan?








K7L : DAP cukup takut kalau Melayu bersatu..

3 ulasan:

  1. Bersatulah umat Islam kerana Allah SWT serta Rasulullah SAW dalam membantu sesama saudara semuslim yg kesusahan dan ditimpa bencana.

    ReplyDelete
  2. Sesuatu yg DAP paling tak suka dan takut... melayu kembali bersatu.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah ... bersatu kerana utk membantu mereka yg memerlukan. Begitulah perintah ALLAH disurah AlFath ayat akhir.

    Moga permulaan yg kecil ini akan menghasilkan ukhwah yg kuat sesama muslim.

    Moga ALLAH perkenankan.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk