15/10/2014

Rafizi Mula Mengarut Pasal Subsidi - Dia Ini Patut Duduk Singapura?



Rafizi rasa rakyat Malaysia yang bekerja di Singapura tu dapat kelebihan? Tahu tak apa akan jadi kalau terlalu beri muka kepada pekerja warga asing? Kena ingat mereka yang datang bekerja kat Malaysia dalam 10 tu, dua sahaja yang benar-benar cari rezeki. Yang lebih itu kerana mereka ada rekod buruk di negara sendiri.

Apapun kenyataan Rafizi seolah-olah mahu rakyat Malaysia berkongsi apa sahaja dengan warga asing. Maka mungkin selepas ini Rafizi setuju untuk ada sekolah Bangladesh,Myanmar atau Nepal di Malaysia kelak?

Minyak Petrol terutamanya seringkali menjadi bahan rebutan warga asing yang duduk di sempadan kerana harga minyak lebih murah berbanding negara mereka. Nak bagitahu juga, yang kita tak mahu kongsi adalah subsidi petrol. Kalau tepung semua tu lantakah mereka nak beli pun. Cakap pusing-pusing last sekali tunjuk diri bodoh.

K7L : Dah tak ada isu sangat dah tu..

5 ulasan:

  1. Cakap macam nyah sepi....

    ReplyDelete
  2. weii...barua jambu MP ni mau kena penampaq apa..?? Jwb soalan ketika di soal di Pulau Pinang...!!! Tak boleh jawab... Ni nak suruh org Pulau Pinang balik rumah, balik tidoq bagai... mcm celaka betoi bangsat... Apa duit poket hang bagi kat warga asing beli petrol.. celaka la hidup engkau RAFIZIAH.....

    ReplyDelete
  3. Orang politik memang macam tu, penghujung bila nak habis bercakap, bagi peluru penabur merapu2 sebagai kalam akhir

    ReplyDelete
  4. yang penting lembu-lembu PR suka....

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk