21/10/2014

Syiah Dibawa Jumpa Presiden PAS - Mat Sabu Hasut Untuk Benarkan PAS Disyiahkan?


Nak bukti apa lagi yang nak bagitahu rakyat Malaysia terutama orang PAS pasal Mat Sabu. Dia pendokong Syiah dan sedang mensyiahkan PAS dalam pada orang PAS tidak sedar. Jika Arwah Ustaz Fadzil Noor hidup dia akan kawal pergerakan Mat Sabu sama macam dulu.

 

Umum tahu Iran penuh dengan orang Syiah. Kini Mat Sabu dah bawa jumpa orang Syiah kepada Presiden PAS. Entah apalah Presiden PAS ditipu lagi. Mungkinkah mereka sedang memujuk Hadi Awang untuk lepaskan jawatan kepada Mat Sabu?

Dan apa bukti yang kukuh untuk memastikan Mat Sabu pendokong syiah? Tungguuu...

K7L : Tunggu kejap lagi kita bagi tengok video..

2 ulasan:

  1. Tapi penyokong pas di ceruk kampong masih lagi mengagungkan mat sabu ini konon dialah pejuang islam sejati...

    ReplyDelete
  2. hj hadi memang pro iran hezbollat. dia kata jihad di syria adalah agenda US, sedangkan umat islam dibunuh dirogol dan dicincang oleh syiah.

    kerana itu kedatangan ulamak2 sunni syria terutama ulamak besar Sham AsSheikh Ali ASaubuni dll tidak disambut mesra oleh Hj Hadi.

    hadi dan mat sabu tidak hadir program bersama mereka itu. demonstrasi menyokong FSA di KL tidak dihadiri mat sabu atau hj hadi.

    jgn kata mat sabu pengaruhi hj hadi, hj hadi memang dh lama pro syiah terutama iran. mungkin beliau sudah dianggap ayatollah di asia tenggara oleh iran, kita tk tau.

    yg pasti dlm setiap ucapan dan tulisan beliau hj hadi masih pro hezbollat dan cuba menyamakan tentera syaitan syiah ini dgn pejuang islam lain seperti Hamas, Al Qassam dll yg sunni.

    mungkin semua musibah yg menimba mereka berdua akhir2 ini adalah akibat....

    ...CENDERUNG KPD ORG YG ZALIM(SYIAH BASHAR LAKNAT+HEZBOLAT) NNTI KAMU AKAN DISENTUH OLEH API NERAKA.

    semua pejuangan islam sunni dpt dibersihkan Allah swt dpd syiah khawarij atau apa saja manhaj yg sesat dn zalim

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk