24/10/2014

Pemuda PAS Lebih Rela Bela Anwar Berbanding Bela Presiden PAS? #SalahParti


 

Nampaknya Ketua Pemuda PAS yang baru dan popularitinya macam baru setahun jagung ini, seolah-olah mempunyai masalah kecelaruan identiti. PAS dan PKR dua parti berbeza yang bersepakat hanya kerana mahu menjatuhkan UMNO dan kuasa.

Kenapa nak sertai AMK sokong Anwar sedangkan AMK adalah punca Presiden PAS dibicarakan kebetulan pada hari yang sama iaitu 28 Oktober? Tahaluf siyasi yang tak ikut otak mungkin?

Apakah Ketua yang tarafnya berdebat hanya layak dengan Pemeriksa Kira-Kira Pemuda UMNO Malaysia ini mahu diangkat dan dijadikan contoh oleh anak muda yang sokong PAS? Ke PAS dah tak ada calon sampaikan sokong 'calon AMK' dalam PAS?

Apapun kecelaruan ini menunjukkan bibit perpecahan dalam PAS. Presiden sendiri tidak disokong, tapi Ketua Umum parti lain pula menjadi keutamaan. Apa punya sengal tak tahu beza Hijau dengan Biru Cair?

K7L : Ke mamat ni memang makan 'upah demo'?

1 ulasan:

  1. Pihak PR memang mengalami ' kecelaruan identiti' - bermasaalah kepada melayu sendiri.

    Bila berhadapan dengan Dap, isu-isu mati begitu sahaja.

    Why ? Siapa kembung poket dan siapa kempis poket.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk