24/10/2014

PAS Angkat Syiah - Mohon Rakyat Malaysia Tengok Dan Kaji Video Ini!



Inilah pemimpin PAS yang mengaburi mata ahli dia sendiri serta seluruh rakyat Malaysia. Orang yang kata Agama itu candu pada masyarakat ini telah dibuktikan yang dia ini ada fahaman yang tidak sama dengan Ahli Sunnah Wal Jamaah.



Siapa Hizbullah yang dia sebut itu?

Hizbullah atau Hezbollah bermaksud Penolong Allah. Kumpulan Islam mazhab Syiah ini merupakan sebuah parti politik di Lubnan. Hizbullah juga mempunyai pasukan tentera dan kegiatan awam yang berkesan di Lubnan. Hizbullah wujud berikutan penjajahan tentera Israel terhadap selatan Lubnan pada 1982 dan tahun 2000. Pemimpin utamanya kini ialah Sayyid Hassan Nasrallah.

Hizbullah terbentuk hasil inspirasi kejayaan Revolusi Iran pada tahun 1979 pimpinan mullah terkenal Ayatollah Ruhullah Khomeini. Pada tahun 1982 , pilihan terbaik umat Islam di Lubnan bagi mengatasi penjajahan Israel 1982 atau dikenali sebagai Perang Lubnan ialah meniru cara dan gaya kepimpinan ulama dalam Revolusi Islam Iran. Kebetulan pula ramai orang Islam mazhab Syiah di Lubnan , Syria dan Jordandan Iraq sendiri. Setiap negara tersebut mempunyai kumpulan atau parti yang dinamakan Hizbullah.


Sumber : Wikipedia


Dan bukti yang jelas tentera Syiah iran dan tentera Syiah Hizbullah (Baca Hizbussyaitan) Lubnan terlibat membunuh dan menyembelih umat Islam sunni di wilayah Karm al-Zeitoun Homs dan di wilayah-wilayah yang lain di Syria. Sila baca di SINI.

K7L : Jadi bukti orang yang diangkat tu kejam, kita nak terus kena tipu?

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk