24/10/2014

Anwar Ibrahim Dedahkan Azmin Mula Biadap Pada Dirinya?



Umum di Malaysia tahu bahawa Azmin Ali jadi Menteri Besar bukanlah mendapat mandat secara terus daripada Anwar Ibrahim. Erti kata lain kini Anwar tiada pilihan selain menerima arahan daripada Sultan Selangor.

Kenapa Anwar marah sangat? Kerana dia tahu Azmin tidak lagi ingin menurut kata. Azmin yang dilihat 'solid' dalam PKR memang membimbangkan Anwar Ibrahim yang kini bagaikan pisau lipat yang tidak lagi mampu memotong daun pandan.

Manusia macam Anwar ini takut jika dibayangi oleh orang-orangnya yang kuat. Azmin yang bijak bersabar saban tahun, buatlah macam-macam dan apabila tiba waktu dia berada di puncak.

Kerana kedegilan Azmin yang melihat seolah tidak lagi menghormati Anwar, Anwar bertindak memburukkan Azmin dalam mana-mana majlis tertutup yang dihadirinya. Anwar baru-baru ini ada bagitahu sejak Azmin jadi MB dia ada buat sombong.

Anwar ada minta Azmin dedahkan Perjanjian Air namun Azmin berkeras tidak mahu kerana tidak mahu melanggar aturan yang ditetapkan OSA? Sampai hari ini Anwar ragui siapa yang mendapat kontrak tersebut. Ironinya, dia dah nak masuk penjara pun sibuk pasal duit? Nampak tak perangai Ketum macamana sebenarnya?

K7L : Azmin betul-betul kenakan Anwar?..

4 ulasan:

  1. udah ... udah lah tu nuar .....taubatlah

    ReplyDelete
  2. DSAI ... Zaman anda dah berlalu. Ingat lubang kubur
    Tempat kita semua bersemadi tak kira apa jua agama.

    ReplyDelete
  3. Gelagat pecinta lobang taik...bila hajat tak kesampaian....habis segala fitnah ditaburkan....
    Cukup2lah wahai anwat bin berahi aka pukimak ketum.....berhentilah sifat munafik ko itu....ko semakin hina dah dipandang rakyat....hanya org yg msh kembali dan menganjengkan ko jer yg berada dgn ko skrg....
    Org yg percaya dgn tuhan yg Satu dah total ko mcm sampah.....
    Klu tak malu dgn anak bini....malu2 lah sikit dgn tuhan....bnyak sgt dh fitnah ko taburkan....Hrp ko sempat memohon maaf dgn mrk

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk