13/10/2014

#NoBraDay - Salah Faham Atau Satu Ajakan Syaitan?



No Bra Day. Satu dunia tahu tapi yang mangkuknya adalah bila tak tahu apa maksud no Bra Day. Keris tak pernah sokong mende-mende mengarut ni tapi ambil tahu juga sebab ia isu global.

Sebenarnya No Bra Day adalah satu kempen untuk support Fight For Breast Cancer yang mana memberi sokongan kepada pesakit kanser payudara. Selain itu 'awareness' untuk mengelak dipertingkatkan.

Tapi ada juga mangkuk-mangkuk yang pergi upload dekat media sosial gambar dada mereka yang tak ada bra. Janganlah sengal. Paling teruk bila melayu yang buat. Jangan jadi bangang ok?

K7L : Maaf kasar sebab hangpa ni mengarut!..

2 ulasan:

  1. itulah yang dikatakan bebal tapi tak mau belajar. no bra day bermaksud 'tak payah pakai bra bila tak perlu'! kat rumah sendiri, kat dalam bilik tidur dan masa tidur bukaklah bra, bagi breast tu bernafas sikit. bukan tunjuk kt public breastnya tak dipakaikan bra, bawak pulak bersiar2 tunjuk kt publik. itu kes sengal...

    ReplyDelete
  2. Liberal yang cuba diterap oleh Al-Juburit

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk