27/10/2014

Hari Untuk Rakyat Malaysia Bersyukur Kerana Punca Kekacauan Akan Terima Balasan!



Keadilan kali ini bukan untuk Anwar seperti 1998. Tetapi hari ini Keadilan untuk Saiful yang telah dianiaya oleh Anwar. Bukti telah ada, setelah beberapa kali perbicaraan dan rayuan, sudah tiba masa kita melihat orang yang layak dipanggil penjenayah politik menerima hukuman.

Setelah sekian lama rakyat Malaysia menjadi mangsa kepada keinginan dan kerakusan Anwar yang mengejar kuasa, kini akan reda kerana kifarah menjadi balasan kepada 'kehancuran' Malaysia sejak dia dikeluarkan dahulu.

Manusia macam ini patut jangan hidup dekat Malaysia. Dia patut hidup di negara lain. Malu untuk mengaku dia pernah jadi Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Syaitan yang bernafsu lebih teruk daripada binatang.

Apapun kita tunggu kemenangan rakyat Malaysia yang sebenar. Allah sebaik-baik hakim bagi manusia. Kini kita berserah segalanya kepada Allah.

K7L : Allahuakbar!

3 ulasan:

  1. Aku memang cukup berharap agar bapak peliwat dan munafik negara tu dihukum. Bagaimanapun anything can happen. Diharapkan judge2 yang dilantik tu akan menjatuhkan satu hukuman/keputusan yang adil untuk semua orang yang terlibat.

    ReplyDelete
  2. Cukup-cukuplah. Dah muak dengan peliwat ni, semenjak 15 tahun, Malaysia tidak pernah aman dengan manusia munafiq ni. Salah tetap salah, walaupun dia bekas TPM,tak sepatutnya terlepas dari undang-undang. Kalau benihnya boleh tertanam 4 inci dalam lubang kunyit, kot mana lagi mau lari. Sesiapa yang bersubahat menghalang keadilan turut boleh mengambil sedikit share lahanatnya.

    ReplyDelete
  3. dia boleh bertaubat didalam penjara nanti tapi kita diluar ini adakah lebih mulia dari dia disana?......harap dapat keadilan buat saiful....bersabarlah saiful ada hikmah disebaliknya jika tidak berpihak kepada kamu

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk