15/10/2014

DAP Gelar PAS 'Islamic Rubber Cock Party'?



Sebentar tadi Keris ada tulis pasal Teresa Kok dan Eli Wong hina dan perlekeh PAS. Ini cerita pasal 'Pembabi DAP' yang sangat biadap dan suka mencarut. Orang yang terkenal dengan makian dalam ceramahnya ini kini menghalakan senapangnya kepada PAS.

PAS pada Hew adalah ancaman. Sebab itu Hew sudah mula memberi gelaran yang hina kepada PAS iaitu 'Islamic Rubber Cock Party'. Kedua dia menghina Islam apabila membuat gelaran begitu.

Apakah PAS masih diam? Rakyat Malaysia terutama penyokong PAS yang beragama Islam. Mahukah kamu terus bersengkongkol dengan pembangsat DAP? Fikir masak-masak apa yang telah berlaku selepas PRU13.

Dimana darjat PAS mereka letak jika bukan di bawah tapak kaki mereka sahaja. Masih mahu menjilat?

K7L : Jadilah pembangkang yang bijak..bukan yang diperkudakan..

1 ulasan:

  1. Pas kena asah pedang... time to 'sunat' kan (masuk jawi) kafirun hodoh ini... he..he..

    Dulu ada cerita nakal. Tentera cina berperang dengan Jepun, Korea dan penjajah Eropah dengan begitu berani dan bersemangat sekali !

    Tiba ketika mereka melawan bala tentera Islam, semua nya bertempiaran cabut lari! Takuuuut kata mereka.

    Tahu apa di takutkan mereka ?

    Silau kilat pedang Umat Islam menjadikan mereka bertempiaran lari kerana terlalu takut di tangkap, lalu akan 'potong' anu-anu mereka.... lantaran itu Umat Islam menang mudah !

    Pas ? Bodoh semacam jer nampak nya... langsung tiada strategi !

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk