30/03/2016

KJ Beri Nasihat Kepada LGE Supaya Atasi Masalah Bukan Tuduh Orang Lain!



Ketua Menteri, Lim Guan Eng diminta tidak mengalihkan isu berhubung pembelian banglonya di Jalan Pinhorn, George Town sebaliknya harus mengatasinya dengan memberikan kerjasama kepada pihak berkuasa untuk melakukan siasatan.

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin berkata, sebagai pemimpin, Lim tidak sepatutnya sentiasa menuding jari menyalahkan pihak lain setiap kali menghadapi masalah.

Tindakan Lim mengalihkan isu terbabit dengan menyerang pihak lain tidak akan menyelesaikan masalah, kata Khairy yang juga Menteri Belia dan Sukan.

“Saya sendiri tidak pernah mengalihkan isu dengan menyalahkan pihak-pihak lain khususnya DAP dan PKR dalam kes membabitkan pegawai di bawah Kementerian Belia dan Sukan yang dipercayai menyelewangkan dana bernilai RM100 juta.

“Saya tampil menyatakan komitmen bagi menyelesaikan isu berkenaan dan bertanggungjawab dalam memastikan mereka yang bersalah diambil tindakan mengikut undang-undang sedia ada,” katanya kepada selepas merasmikan Liga Anak Muda Permatang Pauh di sini, hari ini. - Bernama


Politik Gentleman yang dibuat oleh YB Khairy Jamaluddin sebenarnya membuktikan bahawa MP BN, Pemimpin UMNO dan seorang Menteri tidak lari daripada menjawab soalan yang disoal.

Sebab itu mampu dibuat sekiranya kita berada di pihak yang benar. Jadi apakah Lim Guan Eng sebenarnya tidak mampu menjawab mana-mana soalan sehingga membuat provokasi supaya dihalau daripada Dewan?

Berani kerana benar dan takut kerana salah. Sememangnya Lim Guan Eng seorang yang korup dan dibongkarkan kemungkinan ada membuat rasuah secara terancang. Akhirnya rakyat tahu betapa bangsat DAP.

K7L : DAP Bangsat..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk