15/04/2015

Faekah Husin Dedahkan Sikap Wan Azizah Di Permatang Pauh?


 

Semua orang tertanya-tanya apakah Wan Azizah akan menjadi calon bagi PKR di Permatang Pauh pada PRK kali ini? Selepas tiga kali menang namun cuba ceritakan apa jasa Wan Azizah kepada rakyat Permatang Pauh sendiri?

Tak ada tetapi pucuk pimpinan PKR masih ingin menamakan Wan Azizah dengan harapan pengundi akan simpati kepada nasib peliwat yang telah dijatuhkan hukuman oleh mahkamah. 

Namun begitu, Bekas Pembantu Peribadi Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, Faekah Husin hari ini menempelak keputusan PKR untuk meletakkan Wan Azizah sebagai calon PKR bagi bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh.

Faekah turut menasihati pengundi di kawasan itu supaya tidak lupa dengan apa yang telah dilakukan oleh Wan Azizah sebaik sahaja suaminya keluar penjara sebelum ini.

Faekah berkata, tidak mustahil perkara yang dilakukan Wan Azizah mengosongkan kerusi Permatang Pauh dahulu tidak akan berulang kembali jika Datuk Seri Anwar Ibrahim dibebaskan kelak.

Tambah Faekah, sikap PKR yang suka mengosongkan kerusi telah mengecawakan pengundinya sendiri malah sudah menjadi budaya dalam parti itu kerana PKR mengosongkan kerusi hanya disebabkan Anwar dan bukannya faktor rakyat jadi keutamaan.

Hari ini rakyat Permatang Pauh kena buat keputusan. 7 Mei 2015, mahukan Ahli Parlimen yang berpolitik demi individu ataupun mahu memilih calon yang akan benar-benar 'Mewakili Rakyat'.

K7L : "Wakil Suami" tu jangan pilih mahupun "Wakil Bapa"..

3 ulasan:

  1. Pakatan di ramal menang besar jika PAS bertanding.
    Atas dasar : Rakyat tolak BN sebab , UMNO sudah jauh dari aspirasi rakyat dan UMNO mementing mengutamakan kepentingan kaum atasan dan warga bangsawan juga kaum expatriate dan juga pelancong halal dan haram,juga yang di lindungi atas sebab kepentingan luar dugaan Kempimpinaa AjibGor Luar jangkaan.Liberalisasi.Kelainan. Lembab.Longlai. Mengutamakan kan kepentingan PRC dan ASEAN dan Singapork,sekolah sekolah cina yang jelas anti dasar kerajaan.
    Pakatan Rakyat akan menang pada PRU14 dan Pas akan meminpin kerajaan...
    #2 arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerusi permatang pauh itu adalah milik pas semasa nuar dlm umno.
      Elok lah kerusi itu dipulangkan semula pada pas.

      Delete
  2. Apa pun, kalau Allah kata Kun Fa Ya Kun,tak mustahil Umno dan Bn menang kerana ikhlasnya menolong rakyat di Kelantan dan membawa anak2 yang belajar di Yaman pulang dengan selamat.Setiap perbuatan baik atau buruk akan tetap di ketahui oleh Yang Maha Kuasa .So just nak tanya masa banjir jijah dgn family pergi mana? Masa Yaman kena bom jijah buat apa? Sibuk kipas sbb panas panas panas sebab kubur dah kata mari tapi masih tak nak minta maaf kerana asyik fitnah Umno dan tipu penyokong .tak gitu wan jijah..?pergi Kajang asyik pergi makan kenduri je......lain kerja tak tahu dah tu .......ada hati nak bertanding kat permatang pauh so orang yang buta hati je akan undi kau jijah.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk