14/08/2013

[Video] Suami Badan Manusia Hati Binatang Dikenalpasti Di Malaysia?



Menurut data yang dimuatnaik oleh "uploader", video CCTV ini baru dimuatnaik pada Aug 13, 2013 3:46 pm dari Pulau Pinang. Menurut "uploader", video ni beliau ambil dari pihak hospital sebagai bukti untuk membuat laporan polis. Malangnya, menurut beliau, pihak polis tidak mahu terima laporan tersebut disebabkan pukulan tersebut tidak mendatangkan kecederaan kekal kekal.Sumber asal video di atas, di sini.

Hmmm. Nampaknya mesti ada sebab lelaki itu memukul isterinya namun Keris 110% tidak bersetuju dengan kelakuan lelaki tersebut. Memalukan lelaki-lelaki beragama Islam sebenarnya. 



Benar ikut hukum kalau isteri salah wajar dihukum tapi lihat juga salah apa. Tapi perlu ke sepak, terajang hantuk di dinding lif sampai terbuka auratnya? Di hospital pula tu. Nak kata salah sebab berzina, mustahil sebab ada anak-anak bagai.

Ini mesti kes dah biasa pukul isteri tapi sekali kantoi nah kau! Satu Malaysia tahu. Blogger BN dan Blogger PR semua sebar kekejaman kau. Sekarang Allah dah tunjuk apa yang kau buat tu salah. Ada faham?

Buat pembaca dan diri Keris sendiri, sama-sama kita muhasabah diri dan elakkan berlaku sedemikian. Cuma kalau sesiapa jumpa si suami ni, boleh tolong terajang dia macam dia terajang bini dia tak? Biar dia tahu sikit erti penyesalan!

K7L : Lebih baik pukul pintu sampai pecah dari pukul ahli keluarga beb..

3 ulasan:

  1. Aku tak nak komenlab takut kena dakwa nanti..hihi

    ReplyDelete
  2. LELAKI INI BERUPA MANUSIA TETAPI BERHATI BINATANG.

    ReplyDelete
  3. Bukan benda baru... kawan kita nama je laki ada degree engineer... kena sepak terajang jatuh tangga masuk hospital sampai separuh nyawa...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk