30/08/2013

Guan Eng Mengamuk Lepas Baca Komen Anak Muda Cina Tengok #TandaPutera



Kalau ada kaum cina yang rasional macam ni, kenapa pulak ada Melayu yang tak rasional dan mahu filem ini diharamkan? Pelik laa kan? Siap kata Tanda Macai bagai. 

Pembangkang yang politik sangat sampai jumud. Ini sejarah! Pergi tanya orang tua-tua mereka kata ya memang peristiwa-peristiwa tersebut berlaku.

By the way, Meh tengok profile dia kat SINI 

K7L : Ini bukan sokong komunis yang jahat tu!..

3 ulasan:

  1. Penghinaan baru terhadap Laungan di Ambang Merdeka???

    http://empayarkumim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Isteri Najib Yang Bebal Atau Pegawai Khasnya Yang Sengal

    pegawai khas beliau yang menggunakan beliau kerana pegawai khas tersebut lihat peluang untuk buat duit melalui senarai calon pru13.Pegawai khas ini juga mengumpul askar maya yang diketuai oleh pemilik portal utara, bloger no1 malaysia, bloger yang berpangkat datuk, bloger yang guna nama sendiri, bloger kaki terbang dan puluhan saudaramara bloger kari basi dan saudaramara bloger rohbani.
    http://thebebalian.blogspot.com/2013/08/isteri-najib-yang-bebal-atau-pegawai.html

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya, hanya lawak tentang santau dan air kelapa. Kedua, sangat sedih masa anak lelaki Tun Razak meninggal dunia.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk