31/05/2012

DAP Mahu PAS Kalah PRU13? @harakah Terus Membisu?



Sehingga ke hari ini DAP semakin lantang bercakap terutamanya Karpal Singh tentang menolak negara Islam. PAS mula menikus dan baru kini Nik Aziz bersuara kepada Karpal Singh. Menurut keratan akhbar di atas Karpal diselar oleh Nik Aziz sebagai orang tua dan baru-baru ini Keris ada disekitar ibukota dan tersrempak dengan sekumpulan pemikir DAP.

Terdengar mereka berbincang iaitu DAP mahu bertanding di kerusi yang mudah mereka menang termasuk kawasan PAS telah menang dan mahu berikan calon PAS kerusi yang sudah tentu kalah. Ini bermakna kerusi milik PAS akan berkurangan daripada DAP dimana yang akan berkuasa biarpun mereka bergabung adalah DAP. DAP sudah mula menunjukkan belang mereka apabila kini didalam Pakatan mereka empunya kerusi terbanyak sekaligus membuatkan Anwar Ibrahim hanya bertindak sebagai boneka kerana kuasa milik DAP.

Tak percaya? Cuba lihat ada DAP datang menyokong Anwar ketika dirinya diserang ?Sudah nampak belum niat jahat DAP wahai orang-orang PAS dan PKR?

K7L : Kalau tahu rancangan jahat diorang..rasanya Haji Hadi pun mengamuk...

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk