03/05/2012

AG Perlu Kehadapan! - Bunuh & Fitnah Polis Bagaikan Satu Pahala Buat Khalid Ismath @PDRMsia



"Saya setuju jika semua polis dibunuh. Kerana begini caranya mereka melayan rakyat. Jadi setiap kali demo, tidak ada rundungan dengan polis lagi. Lawan tetap lawan" ini kata Khalid Ismath, seorang pelajar tahun 2 di UiTM Shah Alam (baca sini). 

Keris pada mulanya malas mahu menulis pasal mamat syiah ini. Tapi kerana ugutan yang melampau Keris ingin mendesak Peguam Negara supaya menfailkan tuduhan kepada Khalid ini jika ada laporan polis terhadapnya. Kerana daripada ucapan tersebut dia seolah-olah mengajak seluruh rakyat Malaysia perlu membunuh polis. Tahukah dia PDRM telah banyak berjasa kepada rakyat Malaysia sejak daripada dahulu lagi? Jika polis mati maka lumpuhlah sistem pertahanan negara! Apakah Khalid ini ejen yang mahu melemahkan pertahanan Malaysia dan mahu dijajah semula?


Tidak cukup dengan hasutan mahu bunuh polis. Polis juga telah difitnah dalam artikel Khalid Ismath sendiri dengan berbagai jenis tohmahan. Tuduhan-tuduhan melampau serta tidak masuk akal menjadi bahan tulisannya. Keris telah 'highlight' beberapa ayat yang sangat melampau dan bohong :
perkembangan bonda Faridah Abdul.
sehingga kini bonda masih muntah-muntah.
ususnya rosak dipijak polis kerana arahan pemimpin UMNO.
kaki nya masih belum mampu bergerak untuk berjalan.
polis datang ibarat haiwan yang rakus menerjah bonda di atas jalanan.
polis tumbangkan ibu sehingga kepala ibu ku menerima jahitan. dahinya koyak.
kemudian polis memijak ibu seluruh badan dengan but-but yang keras. ibu hanya mendiamkan diri tanpa melawan.apa yang saya kagum dengan ibu saya ialah, dia masih berkempen untuk membenci Barisan Nasional kepada seluruh staf hospital yang merawatnya.
manakan tidak patut dibenci parti dacing itu, sedangkan ibu tua berusia 50-an pun sanggup diterajang.
ada lagi yang anda patut tahu,
ketika ibu dan kakak saya melafaz-lafaz kalimah Allah dan Muhammad di ambulan, polis-polis itu menghina kalimah Allah dan Muhammad serta mengejek dan mencarut kalimah itu. ini diceritakan sendiri oleh kakak saya ketika mahu masuk ke ambulan dan staf ambulan itu pun menggeleng kepala melihat polis yang sedemikian rupa.
teruk polis kita. mereka adalah dalam kalangan golongan yang berbahaya,.
Inilah dia seorang syiah muda yang bakal menjadi pengganti Mat Sabu. Inilah manusia yang mahu merosakkan dakyah Ahli Sunnah Wal Jamaah dengan doktrin syiahnya. Inilah manusia yang mahu semua polis dibunuh!. Keris sendiri adalah cucu kepada seorang anggota polis. Hoi! Dulu atuk aku adalah seorang pejuang yang berperang dan bergadai nyawa menentang komunis!. 

Kalau tidak kau dengan bapak kau sekali belum tentu dapat hidup aman macam sekarang kalau polis kat Malaysia tak buat kerja! Kau kena tahu berapa ramai anak-anak polis yang sedang marah dengan kenyataan kau! Kurang ajar dan biadap! Kalau adik kau kena rogol atau rumah kau kena rompak polis jugak yang kau cari! Kalau betul kau berani Keris cabar kau berdemo didepan balai polis IPK KL dan laungkan mahu bunuh polis! Ada berani??!!!

K7L : Kawan Keris yang juga merupakan anak anggota polis dah mula panas hati..bodoh punya Khalid Ismath..

2 ulasan:

  1. aku sendiri pon syiah, tapi aku x sokong langsung pakatan. aku bukan syiah jadian mcm mat sabu atau Khalid Ismath, sudah 5 generasi kami dari iran berhijrah ke malaysia...aku hormati dan menjunjung perlembagaan negara dan saudara sunni yg ada. Aku menyeru semua saudara2 syiah ku supaya tidak diperbodohkan oleh pakatan dan juga tidak terikut2 dengan gelagat puak2 syiah jadian, mereka masih kabur dengan cara perjuangan Saidinah Ali dan Ahlul Bait..

    ReplyDelete
  2. Katakan tidak kpd syiah..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk