01/05/2012

@chegubard Kata Apa Pasal Pemimpin Pembangkang Ketika Pra-#Bersih3 Kuala Langat?


"Kalau tak ada 300-500 ribu yang pergi ikut perhimpunan Bersih nanti, YB pakatan mesti diwajibkan bungkus barang ofis masing-masing kerana ini bermakna pakatan kita telah ditolak rakyat!"-Che'gubard

Ini ayat yang dihamburkan kepada 150 jumud pembangkang yang hadir ketika ceramah pra-bersih di Kuala Langat. Ketika itu Chegubard dengan rasa bangga dan penuh bongkak. Kini mereka yang hadir sebagai pendemo berjumlah bawah daripada 30000 orang, Chegubard nak kata apa dan YB Pembangkang dah boleh bungkus barang dari ofis masing-masing? Kata mesti dikota!

Nah ini video Chegubard cakap berdegar-degar malam sebelum Bersih!


Akhirnya ketika ditahan dia tidak berhenti meminta ampun daripada pihak Polis. Lawak betul dia ini. Cakap macam koliang lepas itu cakap macam hebat. Sekali kena tahan teresak-esak minta ampun dan merayu. Ada yang beritahu dia menangis ketika ditahan.


Pada pendapat Keris sebenarnya pembangkang mahu menjadikan #Bersih3 sebagai batu pengukur. Penyokong mereka yang hadir tidak sampai 1% pun daripada jumlah keseluruhan rakyat Malaysia. Ini bermakna mereka bukanlah suara seluruh rakyat Malaysia tetapi mereka menjadi alat pembangkang untuk berdemo. Ini petanda rakyat menolak dakyah serta janji-janji palsu pembangkang!

K7L : Huih! Masa malam tu bukan main chegubard tabur fitnah..sekali kena sikit terus menikus..penakut!..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk