24/11/2015

Selepas PAS, Kini DAP Serang PKR? #GilaKuasa


 

Hebat sungguh Guan Eng yang menjadi idola beberapa budak Melayu yang berfikiran sampah. Kini kerana merasakan dirinya 'Raja' dalam pembangkang, dia mengulangi keangkuhan bapanya yang tidak pernah berjaya ketika dahulu dalam apa-apa pakatan pembangkang.


Apa yang Keris dapat lihat sekarang. DAP sebenarnya sedang cuba membuat 'cleansing' dalam barisan pembangkang di Pulau Pinang. Dia menyusun strategi menghapuskan' melalui tuduhan dan desakan.

Bermula dengan PAS, tuduhan yang terlalu banyak sehingga membuatkan orang PAS marah. Akhirnya PAS menuunjukkan bendera untuk kesediaan berperang. Bermakna PAS memang tidak boleh dikudakan Guan Eng. 

Dia merancang untuk memecat Ahli JKKK PAS yang dilantik di Pulau Pinang. Ianya bukan sebab Ahli-Ahli JKKK terbabit tidak boleh menerima arahan Kerajaan Negeria taupun tidak buat kerja, tetapi ia lebih kepada ingin menunjukkan siapa raja di Pulau Pinang.

PAS atau DAP? Kini PKR pula menjadi mangsa selepas PAS disingkirkan daripada senarai tangan Guan Eng. PKR dituduh ada yang menyokong UMNO hanya kerana mereka mempertahankan hak rakyat di DUN masing-masing.

Jadi apa sebenarnya makna WAKIL RAKYAT pada DAP? Fikirlah sendiri wahai rakyat Malaysia. Jangan kerana fitnah, kelak Malaysia tergadai. Semoga Allah lindung Malaysia daripada diperintah oleh Syaitan Harbi DAP.

K7L : Dah PKR pulakkk.....

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk