30/11/2015

Gempar! Ada Ahli Parlimen Disyaki Hilang Dan Sedang Dicari?



Gempar lagi apabila seorang ahli poltik tanah air dilaporkan hilang sejak dua menjak ini tanpa dapat dikesan kelibatnya oleh para pengundi di kawasan parlimennya.

Pengundi Kajang dan Pengundi Parlimen Permatang Pauh hari ini meminta bantuan untuk mengesan Ahli Parlimen/Adun kawasan itu, Wan Azizah.

Mesej berkenaan ditulis dalam bahasa Malaysia berbunyi 'Ahli Parlimen Hilang'. Kalau jumpa sila beritahu. Pengundi dia sedang cari.


K7L : Kah Kah Kah... yang bodoh pergi undi dia kenapa?...

4 ulasan:

  1. Salam apa dah jadi Orang Indonesia ini. Topik lain komennya lain. Tak tahu apa yang hendak di sampaikan.

    https://saatjais.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dukun nombor ekor.

      Delete
  2. Kenalkan nama saya Pak ,Beny Sutomo betul-betul mengakui bahwa ramalan AKI SAIF bener-bener top dan di jamin “JITU” 100% tembus adapun ramalan ini di dapat melalui “RITUAL KHUSUS” jadi anda jangan ragu-ragu lagi untuk mengikuti ritual AKI SAIF karena nomor ritual AKI SAIF meman selalu tepat dan terbukti, jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan HUBUNGI/SMS di ((( 081355048468))) dan cukup bergabung dengan AKI SAIF untuk menyelesaikan syaratnya anda sudah bisa mendapatkan angka 2D 3D 4D yang bisa merubah nasib anda sekeluarga karna saya sudah membuktikanya 3X putaran bener-bener langsung tembus dan kini sekarang giliran anda Semua untuk membuktikan Trima Kasih.

    ReplyDelete
  3. hahaha...lawak hujung tahun politik malaysia 2015 terbaik. Bagus lah tu, emosi punya pasal, dok sokong makcik ni..apa dah jadi, sampai sekarang tak jumpa lagi..dah nak krismas ni..hohoho

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk