13/11/2015

Azmin Pecat Dua Pegawai Kanan Syabas Untuk Apa?



Rakyat Selangor mahukan penjelasan dari Dato' Menteri Besar Azmin Mohamad Ali tentang khabar-khabar angin yang sedang bertiup kencang bahawa pemecatan dua orang pegawai Syabas ada kaitan dengan penentangan dalaman terhadap cadangan kenaikan tarif air oleh kerajaan negeri.

Maklumat dalaman parti PKR sendiri sedang sibuk membuat spekulasi siapakah di kalangan mereka yang bertuah menggantikan kedua pegawai tersebut sebagai "orang Azmin" bagi urusan "komisen" harga penstrukturan semula bekalan dan tarif air.

Apa sebenarnya yang sedap diplotkan oleh Azmin? Kini Azmin sedang berusaha membuang orang-orang Khalid dan siapa yang menentangnya dan implan orang-orangnya sendiri.

Mungkinkah plot sama seperti DEIG untuk meranapkan duit rakyat akan berlaku sekali lagi namun lebih tersusun dengan isu air? 

K7L : Azmin tengah pening kepala pasal DAP?...

1 ulasan:

  1. itu biasa lah tu. Khalid di tukar dgn Azmin sebab kedekut nak keluar duit kerajaan negeri utk kegunaan parti... Khalid bnyk buat 'simpanan' utk rakyat selangor. Sebab DEIG ditubuhkan adalah untuk menyalurkan dana kerajaan negeri kepada parti. Itu sahaja...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk