26/11/2015

9.7 Juta Untuk Hias Gerbang Selangor Tak Membazir? - Bantuan Banjir Kena Potong?



Selangor di terajui PKR mana pernah membazir, terlibat skandal, lakukan penyelewengan apatah lagi boros berbelanja sebab semuanya demi rakyat.

Bukankah kebajikan rakyat selangor makin terjaga sekarang ini dengan cukai-cukai di naikkan, tarif air juga akan naik, jalan berlubang sana sini, lampu jalan asyik padam, aset negeri dijual serta diambil alih malah peniaga melayu makin hilang ruang berniaga apabila semakin banyak dinaikkan premis dimiliki bukan Melayu.


Hari ini orang hanya nampak dosa BN. Mereka terlalu suka untuk melihat dosa kecil BN sehingga terlupa akan beratnya Dosa Besar yag dilakukan oleh PKR dan Azmin di Selangor. 

Atas alasan apa lagi rakyat Selangor mahukan untuk memberi semula Selangor kepada BN? Mahu lebih banyak pembaziran? Berpuas hatikah sekarang selepas melihat Selangor dirompak dengan kuasa yang diundi rakyat Selangor sendiri?

K7L : Fikirlah..

1 ulasan:

  1. Kenalkan nama saya Pak ,Beny Sutomo betul-betul mengakui bahwa ramalan AKI SAIF bener-bener top dan di jamin “JITU” 100% tembus adapun ramalan ini di dapat melalui “RITUAL KHUSUS” jadi anda jangan ragu-ragu lagi untuk mengikuti ritual AKI SAIF karena nomor ritual AKI SAIF meman selalu tepat dan terbukti, jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan HUBUNGI/SMS di ((( 081355048468))) dan cukup bergabung dengan AKI SAIF untuk menyelesaikan syaratnya anda sudah bisa mendapatkan angka 2D 3D 4D yang bisa merubah nasib anda sekeluarga karna saya sudah membuktikanya 3X putaran bener-bener langsung tembus dan kini sekarang giliran anda Semua untuk membuktikan Trima Kasih.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk