03/09/2014

Lim Guan Eng Berang Dengan Ustaz Fathul Bari? #KenePalat


Ironi dan kelakar apabila Lim Guan Eng dengan bongkak mencabar Ketua Polis Negara tiba-tiba minta tolong PDRM bila rumahnya dibaling Molotov Cocktail. Mana PPS? 

- Dr Fathul Bari Mat Jahya


Betul juga kata Ustaz Fathul. Kalau sibuk sangat dengan PPS yang penuh dengan penjenayah. Kenapa sibuk cari polis bila kena molotov? Hairan juga Keris bila nampak dia buat report polis. 

Kata nak lawan IGP? Kata ada dua orang lawyer untuk lawan? Apa sudah jadi? Inilah dia mamat komunis yang sudah mula tunjuk belang. Jangan cabar banyak sangat takut makan diri.

K7L : Apa lagi si bengap CM ni nak cakap pasal PPS? 

2 ulasan:

  1. Ekrkekekeke....... suhh lge cri kemenih jaga mah dia...

    ReplyDelete
  2. Inilah tahap pemikiran dan profesionalisme puak DAP & PKR. Terang-terang dah nampak apa agenda DAP, tapi ada yang dok mengendeng lagi. Manusia bila dah gila kuasa, itulah jadinya. Nak lantik bini sendiri jadi MB pun, ada juga yang banggang pi sokong juga. Mungkin kita boleh suruh Rosmah jadi PM pula lepas ni, Memang bodoh gila puak PR ni.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk