04/09/2014

Hadi Awang Beri Signal Jelas - Tidak Sokong Anwar Ibrahim? #HadiMove



Nampaknya Presden PAS telah memulakan langkahnya sendiri. Ini membuatkan Timbalan Presiden PAS terkedu apabila dia dapat tahu surat mengenai pencalonan Menteri Besar Selangor daripada pihak PAS telah pun dihantar ke Istana Selangor bagi mendapatkan perkenan Sultan Selangor.

Tiga nama yang telah dijangka untuk dicadangkan telahpun diserahkan dengan gembiranya. Haha! Melompat puak-puak Anwarinnas sekarang ni. Dengar cerita Husam dan Mat Sabu tidak berhenti call Presiden PAS minta penjelasan.

Bang! Dia Presiden bang. Sukati dialah. Apapun kini kem di dalam PAS telah berpecah kepada tiga, Puak HadiMove, Puak Anwarinnas dan PuakTakBelahManaMana. Mereka dah mula bertelagah sesama sendiri.

PAS Selangor pula ambil pendirian berdiam diri kerana mereka sememangnya tidak mahukan Wan Azizah mahupun Azmin sebagai MB memandangkan mereka tidak layak daripada banyak aspek.

Yang DAP kalau gatal namakan YB bukan dari Melayu, dah boleh berangan je. 

K7L : Jangan ada yang pertikai Sultan.. ramai anak Selangor memerhati..

3 ulasan:

  1. Kalau bukan anak jati selangor, mau makan karate....jgn mengada eh....

    ReplyDelete
  2. Anak Selangor bukan cerdik sgt pun
    Klu cerdik.. Sel x jatuh la ke tgn pemuja bontot

    ReplyDelete
  3. banyak yang beri undi pada pemuja bontot tu adalah kaum mata sepet.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk