24/09/2014

Apa Nasib Dua Badut Hasnul Dan Saari Sungib? #PecatDariPAS


 

Haha! Apa punya sengal dua ekor ADUN PAS Selangor ni. Relakan diri diperbodohkan oleh Anwar. Hasnul yang juga ADUN Morib dulu bukanlah macam ini. Dia yang menang dengan majoriti tipis di Morib dah mula tunjuk belang sifat tamak kuasa dan Anwarinnasnya.

Dengar khabar Hasnul dengan Saari ini dijanjikan kerusi Exco Negeri jika menyokong Wan Azizah sebagai calon MB Selangor. Mungkin juga mereka diberi kedudukan oleh Azmin, Oppss Dato Seri Azmin Ali haha!

Jadi dua badut PAS ini dalam keadaan tergantung. Kini mereka telah dikecam tinggal masa nak direjam sahaja oleh PAS seluruh Malaysia termasuk Presiden PAS sendiri. Apa nasib mereka sekarang?

Apapun menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian tidak berguna. Sudahlah diri dibadutkan, dihina pula rakan satu parti. Sekarang nak lompat PKR? Kalau betul mereka tidak ada jiwa PAS, apakata masuk PKR je. Masih lagi Pakatan Rebah. Haha!

Hadi pula kena ada telo nak pecat mereka. Mereka dah langgar arahan takkan nak duduk diam? UMNO pun tahu hukum anak buah lahhhhh..

Masih ingat doa perwakilan PAS baru-baru ini?




K7L : Dengarnya dua-dua tengah melutut pada Hadi Awang?...

4 ulasan:

  1. PAS HANYA BERANI "TENDANG" DATO HASSAN ALI JE....YG LAIN TUNGGU DULU DAN TAK AKAN DIKENAKAN TTERTIB. BIAR DAH SUNYI, PAS AKAN BUAT DO NO JE!

    ReplyDelete
  2. dalam UMNO, siapa yang berani tegur najib selain Tun M?
    cakap tak serupa bikin, takde parti yang perfect bahlol

    ReplyDelete
  3. Tak ikut imam, otomatik mufarakah la.

    ReplyDelete
  4. nak pecat dari pas? azmin dah senaraikan nama dua badut ni dalam exco, mampos pas akan buat pekak, bisu dan buta. no action. tak percaya, tunggu je. esok akan diumum. percayalah.

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk