06/08/2013

Puak Syiah Nak Saman RTM Sebab Video Ini? #SelamatkanAkidah



Wacana yang sangat baik cuma lebih kemas jika Dr MAZA yang 'mengelirukan' itu diganti dengan calon Exco Pemuda UMNO Malaysia, Ustaz Fathul Bari yang lebih tersusun ayatnya dan mudah difahami.


K7L : Jangan tengok mini 16 41..nanti ada orang berlagak..hahahaha

7 ulasan:

  1. Hallo Bro

    Aku nak tanya korang. Apa untungnya umat islam dan bangsa melayu di negara ini bila korang panjang2kan isu Syiah Sunni ni ?

    Jangan lah jadi bodoh dan bengap sangat. Korang tak nampak kah Isu Syiah Sunni ni adalah senjata paling berkesan untuk menghancurkan perpaduan melayu secara berkekalan.

    Korang tak nampak kah betapa berkesannya Isu Kafir Mengkafir sebagai usaha memisah2kan dan menghancurkan kekeluargaan orang melayu. Suami cerai isteri. Anak buang ayah. Adik buang abang. Dan banyak lagi haru biru.

    Tetapi kalau dalam Isu Syiah Sunni akan berlaku yang lebih dahsyat lagi. Sampai sanggup bunuh membunuh. Tolong lah, aku benci Sunni, aku benci Syiah, yang aku mahu hanya Islam sahaja.

    Nicky Aizat

    ReplyDelete
  2. Pelik la nkau ni, Syiah kau benci tapi dengan Sunni pun benci jugak. Tahu tak Sunni tu sama dengan Al Sunnah Wal Jamaah. Kau ni bukan dari keluarga al sunnah waljamaah Ke?

    Sunni atau Ahli sunnah ialah orang2 yang mengikut ajaran Rasulullah SAW dan para sahabat serta berpegang teguh dengan kitab al-quran dan hadis hingga hari kiamat. 90% umat Islam di dunia adalah terdiri dari kaum Sunni manakala hanya 10% yang menganut ajaran Syiah.

    ReplyDelete
  3. Aku pernah tanya " Adakah mengikut ajaran Syiah itu Kafir ". Tetapi mereka jawab macam kau jawab lah. Yang jawab tu orang Sunni, sure dia kata Sunni the best. Tapi tak tergamak barang kali nak kata " Syiah Kafir " mungkin takut orang Syiah merajuk kut.

    Nicky Aizat

    ReplyDelete
  4. nicky..siapa anda sebenarnya??? statement anda mengelirukan....apapun bagi aku agama syiah ni kena dihapuskan dari bumi malaysia secara drastik... akar umbinya hendaklah dicabut dan dibakar..

    ReplyDelete
  5. syiah adala ajaran ciptaan dajjal utk menyesatkan umat Islam.

    dajjal adalah makna pendusta besar dan syiah jg pendusta besar.

    heran org melayu semasa dlm sunni mereka tidak minat beragama pun, tiba2 sibuk jadi syiah. mengada2 aje.

    ternyata masuk syiah tanpa mengkaji apa itu ajaran sesat syiah. masuk utk glamor, nak muta'ah?

    kenapa syiah tidak pernh mencela abu jahal dan firaun tetapi sgt menncerca sahabat2 Nabi saw.?

    syiah mencerca Omar rdh kerana syaitan memang dendam dgn Omar rdh yg sgt tegas dlm beragama. laluan Omar rdh pun sudah blh menyebabkan syaitan terbakar. maka tentulah syaitan dendam syiah dan mula menyesatkn manusia dgn ajaran syiah.

    syiah melayu... bertaubatlah.

    ReplyDelete
  6. Syiah lebih menagungkan Ali RA dari Nabi Muhamammad SAW. HAruskah begitu?, sedangkan Al-Quran diturunkan kpd Nabi Muhammad bukannya Ali. Wallahualam.

    ReplyDelete
  7. Rasanya sy fhm apa yg ingin Nicky smpikn... ianya brtujuan baik. tp, mcm xda pendirian dlm pegangan agama islam itu sndri.. yg buruk tetap buruk x ble mnjdi baik. kenyataan jga mmg pahit, namun itulah hakikat yg trpaksa ditelan. Belajar menghadapi kenyataan dan trpaksa terima bhwa sunni adlh yg benar selamanya.

    Puteh...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk