13/08/2013

Ini Jadinya Jika Cina DAP Dapat Kuasa! Undang-Undang Bapak Dia Pumya?





Ini adalah kenderaan rasmi Ketua Menteri Pulau Pinang yang diletakkan secara haram di Cambell Street, kawasan yang diwartakan sebagai larangan paking dan akan dikenakan tindakan mengunci tayar kenderaan.

Namun sebagai seorang Ketua Menteri, wajarkah kenderaan beliau diletakkan di tempat larangan paking? Adakah beliau kebal dengan undang-undang? Parking macam samseng. Kalau Ketua Menteri pun langgar undang-undang macam mana rakyat hendak hormat undang undang.


Inilah yang berlaku jika DAP dapat kuasa. Mereka akan tunjuk mereka 'raja'. Itupun orang Melayu PKR dan PAS tak faham-faham lagi? Rela diinjak untuk dapat cebisan kuasa simpati DAP?

Apa jadi pada 'telur' PAS di Selangor yang sepatutnya jadi MB? Mengapa akur pada DAP yang mahukan PKR jadi MB Selangor? Mengapa PAS tiada Exco di Pulau Pinang jajahan DAP?

Mana pergi PKR yang dijanjikan bulan dan bintang oleh DAP? Haa ini baru satu bukti tunjuk DAP besar kepala. Nak tunggu mereka betul-betul tindas melayu baru nak sedar?

K7L ; Bangsat DAP ni!..

7 ulasan:

  1. Sila tanya Azeez Rahim,bekas kuncu Tingkat Empat, apa yang dia lakukan dengan diskaun bernilai RM36 juta yang DBKL berikan kepada KLGCC / Sime Darby untuk pajakan tanah Bukit Kiara.

    SPRM perlu melihat kepada perkara ini!!

    Azeez kaki songlap tak layak jadi chairman Tabung Haji

    ReplyDelete
  2. wah dah ada ANJING DAP yang menyalak.
    sibuk mempertahankan si DAP yang anti islam..

    memang otak dah tepu dengan air kencing DAP..
    sampai tak boleh fikir lagi...

    ReplyDelete
  3. DAP tolak hukum Allah sebab dia bukan islam tapi UMNOBN tolak hukum Allah cmner tu... Hukum Allah tu bukan Hukum manusia.. nk kata x sesuai ikot zaman ke? lupe ke kt mane2 pon kite berpijak ni semua milik dia...

    ReplyDelete
  4. eleh PAS pun x buat hudud....cakap penipu...UMNO jujur x nk buat,,,PAS tipu kate nk buat..xbuat,amacam brother???

    ReplyDelete
  5. Pasti ke tu kereta Ketua Menteri? maaf la, saya rasa macam kereta Tn. Hj Rasyid Hasnon tapi tak pasti sgt... biasa bila drop VVIP driver akan pergi mana2 dahulu sementara majlis selesai.. mungkin ini kerja driver atau banyak lagi lagi kemungkinan lain jika kita bersangka baik... :)

    ReplyDelete
  6. OK sah PG1 milik Guan Eng.. :) rujuk http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=82051:penang-exco-return-state-cars&Itemid=2#axzz2bpr43jmo

    ReplyDelete
  7. anjing DAP..muahahaha..ko tu ape?anjing BN??

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk