18/06/2013

[Video] Budak Sekolah Peluk Cium - Salahkan Siapa?




Agak-agak sedih tak mak ayah kepada budak perempuan ni? Mesti sedih dan akan dirasakan video yang dikeluarkan telah tersebar ini mesti jadi perbualan. Namun ini bukan mahu tunjuk aib atau tidak.

Ini sebagai peringatan samada kepada para remaja diluar sana mahupun kepada ibubapa yang perlu tahu peranagi anak-anak muda yang dilihat semakin liar. Tapi jangan salah faham pula, bukan semua yang buat perangai macam ini.

Sekarang sudah jadi begini mahu salahkan siapa? 


K7L : Mungkin sudah tiba masanya..hukuman berat buat pasangan berzina..

5 ulasan:

  1. k7l, sudah sampai masanya MP UMNO cadangkan di parlimen agar undang2 ALLAH tetapkan digunapakai dalam sistem perundangan Malaysia, nescaya perkara begini tidak berani dilakukan lagi. Pru13 adalah peluang terakhir untuk UMNO menegakkan daulah islamiah di Malaysia, jika tidak, bye bye UMNO BN.saya tidak mahu lagi bersubahat dengan pemimpin yang terang2 menolak undang2 dan hukum ALLAH dilaksanakan di Malaysia, dosa saya sudah terlalu banyak, apatah lagi nak menanggung dosa pemimpin yang kufur

    ReplyDelete
  2. Nak cakap/tulis biar la logik. Semuanya nak dipersalahkan kerajaan puak pembangkang ni. Selagi MelayuIslam asyik bertelagah, berpecah & mengkafirkan sdr seagama tak usahlah nak bercerita bab hudud wei... Apa sgt nak diharapkan dr Pakatan pun, nak boh pasal hudud/ngr Islam dlm buku Jingga tu pun korang takut terus buat u-turn... MelayuIslam dah pandai menilai sendiri...itu yg korang hilang 2 kerusi.

    ReplyDelete
  3. anon 12.30, dlu bohong rakyat dgn tolak hukum Allah pd UMNO boleh le org percaya skrg ni rakyat MUAK dgn ayat pembohong nih!

    Siapakah yg terang2 tolak hukum Allah? sblm ini bkn main HUDUD wajib tp skrg kt Selangor, Pulau Pinang, Kelantan mana dia HUDUD? Buju Jinggay gugur terus perkataan Islam, kalimah Allah dijual beli, pluarlism agama, Murtad dihalalkan PAS dan PR, so kenapa tuding UMNO?

    PAS yg sudah bye2 dan lingkup!tipu hukum Allah, main2 dgn Islam, lepas tu salahkan org lain. Celake PAS!

    ReplyDelete
  4. Slm mohon dipautkan blog Tasek Gelugor Portal... Blog tuan telah pun dipautkan...

    ReplyDelete
  5. Slm mohon dipautkan blog Tasek Gelugor Portal... Blog tuan telah pun dipautkan...

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk