10/06/2013

Lim Kit Siang Dah Susun Kerusi Untuk Jadi Ketua Pembangkang! Anwar Akan Boikot Parlimen! #blackout505



Anwar dah mula goyang nampaknya. Cerita dia untuk boikot daripada angkat sumpah parlimen ditagih oleh hli PKR sekaligus menandakan kempen #Blackout505 yang menolak keputusan pilihanraya lebih relevan.

Namun begitu Lim Kit Siang mewakili DAP menyatakan hasrat mereka untuk tidak turut serta dalam menolak keputusan #PRU13. Di nampaknya sudah bersedia untuk memimpin barisan pembangkang yang menerima keputusan #PRU13 yang lalu.

Mengikut pengiraan jumlah kerusi yang dimenangi oleh pakatan, pecahannya adalah seperti berikut:
38 kerusi Dap
30 kerusi Pkr; dan
21 kerusi Pas

Ini bermakna Dap mempunyai hak untuk menuntut kerusi pembangkang dan Anwar yang dah buat jelajah tolak keputusan #PRU13 memang tak layak jadi ktua pembangkang. Dia sendiri tidak akan angkat sumpah, jika dia masih angkat sumpah maknanya semua siri kempen jelajah #Blackout505 hanyalah satu penipuan kan?

Apapun kini Kit Siang dah susun kerusinya sebagai ketua pembangkang. Anwar? Dia tak terima kan maka serah jelah kerusi dia untuk Pilihanraya Kecil.

K7L : Kata mesti dikota..Anwar tak terima maka jangan angkat sumpah..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk