12/06/2013

Azhar Idrus Difitnah Pernah Ajak Gadis Tidur Hotel? #UAI


Terkejut Keris bila baca pasal UAI di blog LamanIzz. Dikatakan ada seorang budak perempuan telah mengaku pernah digoda oleh Azhar Idrus! Mak Aih!


Siapa sebenarnya perempuan ini? Dengan kenyataan berani yang menimbulkan syak memang sesuatu yang tak patut. Keris bukan nak defend Azhar Idrus tapi kalau betul-betul Azhar Idrus buat, kenapa tak buat laporan polis sahaja dari dulu?

Apapun Azhar Idrus wajib jawab untuk pastikan rakyat Malaysia tahu kebenaran. Tapi jangan tuduh BN pulak buat pasal. Jangan jadi tipikal Pakatan yang nyamuk gigit kaki pun disalahkan UMNO dan BN.

Tak pun memang puak penyokong UAI yang biat sebab populariti UAI sejak #PRU13 menurun bila dia sokong PAS dan Husam di Putrajaya yang menjadikan status quo dia sebagai penceramah sudah tidak lagi neutral dan berpihak.

Apapun sahaja nak tanya, ni dah kahwin tiga bila agaknya nak naik haji?

K7L : Teruk sangat kena fitnah ni..

2 ulasan:

  1. Suruh UAI sumpah laknat

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum semua,

    Iklankan produk dan perniagaan anda atau barangan terpakai yang ingin anda jual di laman web www.produkmuslim.info

    Ekonomi teguh ummah kuat sokongan anda amat dihargai

    Terima kasih

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk