21/06/2013

[18SX] @GelagatParlimen Akan Dedahkan Perangai Wakil-Wakil Rakyat? #Parlimen2013


Semalam Keris ada lepak minum dengan kawan-kawan wartawan yang neutral. Tidak berpihak kepada mana-mana parti pun. Dia cerita pengalamannya ketika bertugas di Bangunan Parlimen Malaysia.


Banyak perkara yang berlaku sehingga ada yang membuatkan kami ketawa terbahak-bahak. Ada ynag buat kami rasa hormat dan ada juga cerita yang buatkan kami rasa meluat. Apapun semua itu hanya boleh menjadi perbualan.

Tapi kini dengarnya melalui kawan Keris, ada wartawan yang akan menceritakan apa sahaja perkara yang berlaku di dalam Parlimen. Segala aksi, perbualan, senario, drama dan gaya wakil-wakil rakyat yang dipilih akan dicoretkan.

Bagaimana nak follow mereka? Ikut pengetahuan Keris, jika di Twitter pembaca boleh follow @GelagatParlimen dan #Parlimen2013. Kalau dah biasa main Facebook, boleh like Page Gelagat Parlimen Malaysia.

Haha! Entah apalah jadi agaknya. Sebab selama ini tak ramai yang dapat lihat situasi sebenar dalam Parlimen. Kita tunggu dan sama-sama ikuti perkembangan wartawan inilah kot.

K7L : Jangan korek hidung..haha..

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk