26/06/2013

Pembohongan Demi Pembohongan - Anwar Semakin Terdesak? #PenipuRakyat



Lihat sendiri bagaimana Anwar cakap berdegar-degar tapi last-last dia tetap Angkat Sumpah Parlimen tempohari. Memang muka tak tahu malu. Pelik sungguh sebab puak-puak Blackout mcam tak paham mereka 'dihanjingkan' Anwar.

Sejak tahun 1999 lagi Anwar dah mula tipu. Racun Arsenik apa cerita? Injection HIV dulu kata kena kenapa tak mati-mati lagi? 2004 kata sakit belakang yang teruk tapi boleh menari hindutan, boleh tunggang sampai jam omega hilang.


Kalau nak senarai banyak sangat tapi Keris tambah lah pasal 16 September 2008 yang mana sekarang dah habis sepenggal pun. Tetap tipu juga. Kali ini dia mulakan dengan bangla yang mereka upah dan ada yang tak wuud, cerita Blackout yang tak masuk akal dan membohong, now kes nak boikot angkat sumpah tapi hadir juga. Masih nak kena tipu?

Apapun kita akan siasat apa kata para reformis lama tentang Anwar dan pembohongan yang terbaru ini.

K7L : Lawak bila dia kata ultimatum bagai..tapi last sekali..angkat sumpah..haha

0 ulasan:

Post a Comment

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk