23/06/2013

Bukti Para Demonstran #KL622 Langgar Akta Himpunan Aman! - AG Boleh Buat Dakwaan Atau Tutup Sebelah Mata?



Kepada pihak PDRM, sila siasat dan jika perlu lakukanlah tangkapan. Dengan Menteri Dalam Negeri yang baru, yang dikatakan tegas, Keris mahu lihat sejauh mana para demonstran ini dapat ditahan dan diadili dengan undang-undang negara.

Mereka ini ingat demonstrasi ataupun perhimpunan 'aman' ini sama dengan bawa anak-anak jalan makan angin?















K7L : dah cukup belum bukti ni?

1 ulasan:

  1. Petikan berita dari Utusan Malaysia

    Tokoh pendidik, Prof. Tan Sri Dr. Ibrahim Abu Shah yang juga Presiden Majlis Perundingan Melayu berkata AKIBAT METROKRASI PENDIDIKAN yang diamalkan oleh Kementerian Pendidikan :

    1. Meritokrasi telah berjaya mewujudkan ketuanan Cina.

    2. Tidak ada yang menguntungkan kepada pelajar Melayu.

    3. Kemerosotan bilangan pelajar Melayu di IPT. Kini ada hanya kira-kira 35 peratus pelajar Melayu dan selebihnya kaum Cina.

    4. Pelajar cina menjadi penerima utama biasiswa iaitu 80% pada 2012.

    Amat menyedihkan dan amat malang bagi orang Melayu. Perdana Menterinya orang Melayu, Menteri Pendidikannya orang Melayu .. tapi nasib orang melayu tak terbela.

    Pendedahan bermakna daripada Prof. Tan Sri Dr. Ibrahim Abu Shah diharap dapat menyedar orang Melayu begitulah " Nasib Melayu Di Bumi Sendiri ".

    Seruan saya, TERUS LAH BERPECAH, TERUS LAH BERCAKARAN wahai pemimpin2 Melayu SEMUGA HENDAKNYA SATU HARI NANTI kita orang2 Melayu mencapai KEJAYAAN MENJADI BANGSA YANG MEREMPAT di bumi sendiri.

    Seruan kita kepada Najib Razak, Hadi Awang dan Anwar Ibrahim TERUSKAN USAHA MURNI KALIAN dan JANGAN BEREHENTI selagi MELAYU TIDAK MEREMPAT DI BUMI SENDIRI.

    Hj Ariffin

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk