12/06/2013

Apa Nak Jadi? Pakai Telekung Tapi Beraksi Tak Senonoh! #Biadap



Pada mulanya Keris tak mahu letak entri ini sebab nampak macam lucah sangat. Tapi bila fikir balik, supaya tak ada orang ulang tindakan bodoh macam ini Keris tulis juga. Kenapalah bodoh sangat macam ini?

Tangkap gambar dalam keadaan bertelekung tapi perlukan berkasi tak senonoh dan upload kat Facebook? Nak buat aksi bodoh pun janganlah dalam pakaian yang kita gunakan untuk solat. Subhanalllah!

Apa nak jadi dengan dia ni? Harap pihak SKMM alert juga dengan perkara sebegini. Keris dapat daripada [SINI]. Apapun tindakan yang upload gambar ini seolah-olah menghina dan merendah-rendahkan martabat orang Islam.

Semoga si pemnunya gamabr dibukakan hati oleh Allah untuk muhasabah diri dan bertaubat.

K7L : Sorry sebab gambar tu rasa macam tak sesuai..apapun ambil iktibar..

6 ulasan:

  1. seksi walaupun memakai telokong

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum semua,

    Iklankan produk dan perniagaan anda atau barangan terpakai yang ingin anda jual di laman web www.produkmuslim.info

    Ekonomi teguh ummah kuat sokongan anda amat dihargai

    Terima kasih

    ReplyDelete
  3. Wanita akhir zaman...kerana itu dalam hadis ada menyebut apabila Dajal simata satu keluar, pengikut2nya terdiri dari kaum Yahudi(bukan ahli kitab) golongan homesexual dan wanita2(yang tak amalakan ajaran Islam)

    ReplyDelete
  4. Na'uzubillah..sape la mak dan pak pompuan malang ni ek? Nabi pun x ngaku umat gamaknye. Nt ank pompuan dia tunjuk tetek kat tepi jalan langsung x yah pakai baju. Anak mesti nk lbh advance dpd maknyer.

    ReplyDelete
  5. X hairan lah dlm neraka lbh rmai pompuan. Klu dh pakai telekung, solat la, klu dah solat, doa ke ngaji ke? Ni bleh tpikir nk tunjuk tetek? X takut kena kanser tetek ke?

    ReplyDelete
  6. tak minat pun, tetek dah oversize, kalau zaman dulu dulu anak kecil nakal nakal, salah satu cara menakut kan anak anak tu ialah dengan mengatakan ..nanti kena sorok hantu kopek...kopek macam ni boleh lah agaknya..

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk