06/06/2013

Anwar Akui Keputusan #PRU13 Tak Sah! - Anwar Tidak Akan Angkat Sumpah? @tunfaisal @TengkuAdnanReal



Tak habis-habis lagi cerita pasal Anwar dan keputusan PRU13 yang lalu. Dicanang kesana sini dengan cerita macam-macam. Sebab tidak berjaya menjadi Perdana Menteri, dia tuduh semua orang tipu. 

Macam-macam taktik kotor dituduhnya BN. Inilah manusia yang tidak boleh terima hakikat kekalahan. Perangai macam budak kecik. Budak kecik pun tahu diam kalau menangis. Ini meroyan habis.

Senang cerita beginilah. Apabila keputusan #PRU13 tidak diakui oleh Anwar Ibrahim. Maka dia mengesahkan dirinya tidak akan mengangkat sumpah sebagai Ahli Parlimen nanti. Kalau tak setuju keputusan, kenapa mahu angkat sumpah betul?

K7L : Siapa yang bodoh sekarang?..

3 ulasan:

  1. x payah nak buat pilihanraya lagi kat permatang pauh ...kalau betul beliau menolak spr mestilah bagi tempuh masa tertentu istiharkan aje lawannya menang... kan senang rakyat pun x membuag masa dan sakit mata serta telinga dengar hasutannya sepanjang berkempen dan kerajaan x perlu keluar wang berjuta untuk perbelanjaan yg x berfaedah.

    ReplyDelete
  2. Salam perjuangan, pohon tuan pautkan blog saya dalam blog tuan
    http://rezabtanahadat.blogspot.com/?m=1

    Terima kasih, salam perjuangan.

    ReplyDelete
  3. Org yg X penah bersyukur atau muhasabah diri, ni la dia....jd cm Anwar. Sy sarankan spy kita yg celik hati dan minda, sentiasalah panjatkan kesyukuran dan berDOA, hanya ALLAH Maha Mengetahui dan semua ini atas kehendaknya jua....agar Malaysia aman makmur, rakyatnya yg berbilang bangsa + kepercayaan bersatu (1Malaysia)dan negara terus membangun dan maju di bawah PIMPINAN + PENGURUSAN pihak yg BENAR-ADIL-BERWIBAWA! Rakyat didahulukan * Pencapaian Diutamakan.
    Saya sarankan pihak kerajaan kini .... laksanakan undang2 dgn setegas-tegasnya!

    ReplyDelete

Nak Pesan Awal-Awal

Keris 7 Lok kata :
korang sume nak komen apapon..aku tak kisah..tapi kalau komen tu boleh didakwa di mahkamah..aku akan bekerjasama dengan pihak berkuasa dan tidak akan bertanggung jawab ke atas komen yang korang buat..anda tulis..anda dapat...

Arkib Keris 7 Lok

busuk